inteligentně porušuje pravidla. Vytvořil vzdělávací program „Podnikání podle buddhistických principů“. „Každý z nás si musí vybrat etiku svého podnikání. Buď budeme vydělávat na úkor druhých lidí, nebo budeme jednat tak, aby náš úspěch přinášel úspěch i druhým lidem.“
Věnuje velkou pozornost ženám podnikatelkám, které vyučuje moderní brand marketing. „Nemusíme se více propagovat. Měli bychom se svou cílovkou mnohem více rezonovat.“
Způsobuje změny i ve školství. Do základních škol akreditoval MateMagiku (matematika pravou mozkovou hemisférou) inspirovanou čínskou, indickou a japonskou tradicí.
Paměťovým technikám se učil u mistryně světa v paměťových dovednostech Michaely Buchvaldové. Marketing se učil u špičkového brand marketéra a výjimečné osobnosti Setha Godina a Sally Hogshead. Jeho osobní a spirituální rozvoj významně ovlivnily kurzy Deepaka Chopry, které absolvoval v Německu. Online marketing absolvoval u Brandona Bucharda.
AutoLeasing, pražská pekárna Kabát, Inoogy Česká Republika, slovenský výrobce elektromobilů Voltia, farmaceutická firma GlimCare, německá nadnárodní společnost Murr, IT firma OpenOne, realitní společnost Defire, poradenská společnost Partners, rádio Kiss, botanické zahradnictví Holzbecher, dopravní společnost ELUMA trans, marketingová agentura LEMONI, plzeňská vzdělávací agentura Perseus, aj.
Kalman byl hostem v DVTV u Daniely Drtinové, ve Slovenské televizi u Adély Banášové nebo v Českém rozhlase 2. Jeho netradičním myšlenkám věnují pozornost i média „velkého businessu“, jako například Forbes, který publikoval jeho článek.